دکانچه دار، تنها وبلاگ رسمی استارتاپ پاساژ اینترنتی دکانچه می باشد؛ که در ششم اردیبهشت ماه سال 1396 هجری خورشیدی؛ با هدف معرفی و ارائه فعالیت های تیم دکانچه آغاز به فعالیت نمود، و تا به امروز این فعالیت ها ادامه داشته است.

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد وبلاگ دکانچه دار چیست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 9
  • بازدید کل : 50609

معرفی سرویس گوگل کنسول یا وبمستر تولز


معرفی سرویس گوگل کنسول یا وبمستر تولز

سرچ کنسول (search console) یکی از ابزارهای قوی برای مدیریت سایت و بررسی آمارسایت توسط وبمسترها می باشد از جمله ویژگی های آن صفحات ایندکس شده , خطا های html و crawel , لینک های ورودی و خروجی سایت , کلمات کلیدی و CTR و ......... را می توان نام برد . برای استفاده از این سرویس کافی است با اکانت جی میل خود وارد سرچ کنسول شوید و از طریق add aproperty نسبت به سایت خود اقدام نمایید .

Related image

سرچ کنسول نام ابزار وبمستر گوگل است که به مدیران سایت امکان میدهد که بتوانند نمایش سایت خود در گوگل را مدیریت کنند.گوگل یک موتور جستجوی بین المللی محبوب است و داشتن رتبه بالا در آن هدف هر سایتی در جهان است. گوگل به مدیران سایت این امکان را میدهد که با ثبت سایت خود در سرچ کنسول گوگل اطلاعات کاملی از نحوه نمایش سایت خود در گوگل و همچنین نحوه قرائت گوگل از محتوای سایت را بدست بیاورند.
کلمات کلیدی که بیشترین ترافیک را برای سایت شما ایجاد کرده اند. تعداد صفحه ای که در گوگل ایندکس شده است. لینک های نامرتبطی که باعث افت رتبه شما در گوگل شده است. وجود مشکل در سایت برای بررسی سایت توسط ربات های گوگل و مواردی مانند این همگی در کنسول جستجوی گوگل بررسی و به اطلاع مدیر سایت میرسد.سرچ کنسول گوگل همانطور که از نامش پیداست کلیه مواردی که به جستجو مربوط میشود را آنالیز و آمارگیری کرده و در اختیار مدیر سایت قرار میدهد.
اتصال سایت به سرچ کنسول بصورت خود بخود سایت را به گوگل معرفی میکند ولی میتوان صفحات سایت را توسط ابزار Fetch as google در وبمستر نیز در گوگل ثبت کرد. یکی از تکنیک های سئو این استکه صفحه ای را با محتوای مناسب برای کاربر ایجاد کرده و با کلمات کلیدی مشخصی به آن لینک داخلی ایجاد می کنند. محتویات صفحه را در شبکه های اجتماعی تبلیغ می کنند و سپس بعد از گذشت مدتی در وبمستر دستور Fetch as google را اجرا می کنند. با اجرای این دستور گوگل رتبه سایت را بازبینی می کند و اگر تمام مراحل سئو را بدرستی طی کرده باشید. رتبه صفحه بهبود پیدا خواهد کرد. البته اگر این دستور را هم اجرا نکنید. گوگل بعد از مدتی به صفحه رتبه مناسب را میدهد.

  انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 84

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اصفهان، خیابان کاشانی شمالی، کوچه شهید احمد ثقفیان، پلاک 52، طبقه دوم، دفتر مرکزی استارتاپ دکانچه.

استفاده از مطالب وب سایت دکانچه دار، فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به استارتاپ پاساژ اینترنتی دکانچه می‌باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما