دکانچه دار، تنها وبلاگ رسمی استارتاپ پاساژ اینترنتی دکانچه می باشد؛ که در ششم اردیبهشت ماه سال 1396 هجری خورشیدی؛ با هدف معرفی و ارائه فعالیت های تیم دکانچه آغاز به فعالیت نمود، و تا به امروز این فعالیت ها ادامه داشته است.

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد وبلاگ دکانچه دار چیست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 39
  • بازدید دیروز : 34
  • بازدید کل : 50674

دانلود کتاب ۲۲۶۵ واژه ضروری انگلیسی


دانلود کتاب ۲۲۶۵ واژه ضروری انگلیسی

عنوان کتاب : ۲۲۶۵ واژه ضروری انگلیسی

قالب بندی : PDF

قیمت : رایگان

شرح مختصر : مجموعه حاضر مشتمل بر ۲۲۶۵ لغت پرکاربرد انگلیسی و معادل فارسی می باشد.که برای کلیه افراد به خصوص افرادی که نیاز به یک مرور سریع بر روی دامنه لغت هایشان دارند و همچنین برای زبان دانشجویان و زبان دانش آموزان کنکوری بسیار مفید است. لغت های پرکاربرد به همراه معانی ای که بیشترین کاربرد را برای آن لغت دارند در نظر گرفته شده. لغت ها همه به فارسی روان ترجمه شده است.

این کتاب شامل واژه های انگلیسی ضروری می باشد. در این کتاب کلمات بر اساس ارزش و تناوب تکرار آنها در مکالمات و متون , مرتب شده اند و کتاب ۵۰۴ و ۱۱۰۰ را نیز پوشش میدهد. برای دانشجوها ,امتحانات کنکور و مکالمه بسیار مفید و کاربردی است. این کتاب نمونه ی دیگری ندارد و بر اساس استاندارد خاص وبسایت مذکور نوشته شده است.

 

دانلود کتاب ۲۲۶۵ واژه ضروری انگلیسی
فرستنده : عزیز شیخه پور
حجم فایل : 1,410 کیلوبایت

  انتشار : ۳۱ شهریور ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 152

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اصفهان، خیابان کاشانی شمالی، کوچه شهید احمد ثقفیان، پلاک 52، طبقه دوم، دفتر مرکزی استارتاپ دکانچه.

استفاده از مطالب وب سایت دکانچه دار، فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به استارتاپ پاساژ اینترنتی دکانچه می‌باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما